Totalul afișărilor de pagină

vineri, 25 mai 2012

Despre Credinte

Personal am trecut prin multe etape in evolutia mea spirituala ,o evolutie care la toti oamenii este in spirala,continua ,nu are un punct terminus.Dupa anul 1990 am avut acces la carti ,la informatii  noi,care mi-au reamintit multe despre Divinitate,despre cine suntem cu adevarat,baza la orice intelegere,fundamentul evolutiei personale a fiecaruia.De la credinta strict religioasa  am trecut la invataturile New Age ,apoi am trecut si de acestea la o intelegere mai profunda a creatorului din fiecare prin alegeri,prin folosirea energiilor aflate la discretia noastra.In fiecare etapa am  observat cum am avut o credinta  anume despre Divinitate si despre mine,care s-a schimbat mereu,a evoluat.Acum stiu ca oamenii isi pot pune anumite limitari,fac separari intre ei si divinitatea lor,cauta mereu in afara sa primeasca ceea ce nu ar avea si mai ales cauta un  sfant,un guru,un maestru spiritual care sa-i lumineze.Si atata timp cat cauti numai in afara ,te consideri un om limitat,care nu are puterea de a iesi din soarta/destin,care  cauta minuni  de la altii.Am observat la mine  si la multe persoane preocupate de evolutia lor spirituala ,tendinta de a considera ca mai au multe de invatat,de a cauta un guru/maestru care sa-i ajute.Consideram/considera multi ca nu sunt inca pregatiti,ca mai au de aflat cate ceva ,de citit multe carti,de mers la conferinte,etc .Deodata mi-am dat seama ca mintea de abia asteapta asta ,vrea sa te tina ocupat,sa procesezi,sa studiezi,sa cauti in afara ,sa citezi mereu pe altii,numai sa nu patrunzi adanc in interior dincolo de minte pentru a te conecta cu Sufletul .Ca  nu mai ai ce invata ,ca ai in tine toata cunoasterea ,ca  sunt detalii ale acelorasi invataturi ,ca Eu Sunt Cel Ce Sunt!Si atunci totul se schimba ,viata  capata o noua turnura ,spre disperarea familiei si ai celor din jur aflati pana peste cap in vechile credinte.Deodata eliberezi vechile credinte si devii liber si suveran,fara a mai hranii energetic pe altii,fara a te hrani energetic din altii.Credinta este este ca o cutie ,o structura temporara ,in care intri si stai blocat in ea pana schimbi acea credinta cu o alta credinta ,de fapt o alta cutie/inchisoare a sufletului.Si cat stai acolo ,infrumusetezi,pui noi straturi la aceeasi cutie,dar ramai blocat in aceeasi cutie pana schimbi credintasi cutia se dizolva.Iar daca eliberezi toate vechile credinte,scapi de toate  legaturile,devii liber!Devii ceea ce esti cu adevarat,fiind Tu insuti,traind fara compromisuri,traind liber experientele pe care le alegi cu sinele tau creativ .dincolo de minte/ego,Traindu-ti visul  si nu doar visand,nu numai doar sperand la ceva  care ar ramane in faza de vis.Eliberezi seapararea de divinitate/de suflet si te imputernicesti,nu mai dai puterea ta altora,devii creator  constient,in afara constiintei de masa ,liber de soarta/destin.Si in acest fel ajuti mai mult schimbarea altora ,prin exemplul vietii traite personal ,decat sa incerci sa ii corectezi/inveti pe altii,ceea ce nu ar functiona ,am observat din plin aceasta.Traim intr-o perioada in care se produce o trezire in masa a multor oameni,iar aceasta se produce destul de rapid.Tot mai multi oameni se elibereaza din cutiile vechilor credinte,isi iau soarta in maini ,se ....autoimputernicesc si incep sa isi asume responsabilitatea vietilor pe care la traiesc,fara a cauta undeva ,fara a mai da vina pe oricine altcineva pentru viata pe care o duc ei.
Si asa este dragi prieteni ca traim intr-o perioada unica ,cu mari schimbari,pe care noi le-am cerut dintotdeauna !Sa  respiram adanc constient,sa eliberam orice frica si sa avem incredere in noi insine,in schimbare,stiind ca totul este divin/in regula ,,chiar daca mintea umana nu poate intelege mereu schimbarea care se petrece acum!

Niciun comentariu: