Totalul afișărilor de pagină

duminică, 5 septembrie 2010

Sa avem grija de noi insine!

Saptamana trecuta am vizitat cateva foste colege de serviciu de la o institutie bugetara in care am activat si eu .Am remarcat ca erau afectate de reducerile de salarii,isi exprimau vizibil supararea provocata de aceaasta masura radicala .Le-am spus ca le inteleg,ca am toata compasiunea si le-am intrebat daca ele inteleg ca bunastarea lor sa depinda numai din afara lor,de guvern,de institutie si m-au privit oarecum mirate.Atunci le-am spus ca dupa opinia mea ,fiecare om poate face alegeri constiente cum sa traiasca ,inclusiv sa aiba abundenta in viata sa.Alegeri care sa se fac din inima ,nu din minte,respirand profund si eliberandu-le Universului/Dumnezeului pentru rezolvare,fara a fixa termene,detalii.Aleg,cer sa am /exprim abundenta financiara in aceasta viata !Si apoi respir profund de cateva ori...Poate veni o mostenire sau o afacere neprevazuta,un castig suplimentar,in afara salariului/pensiei,nu este potrivit sa incepem sa gandim imediat de unde,cand ,cat!Avem incredere ca asa va fi,Nu rezolvam nimic criticand,injurand,pozand ca victime,din contra ne poate afecta sanatatea daca facem asa.
Nu sunt implicat politic,nici nu votez de ceva vreme,dar mai urmaresc stirile sa fiu la curent cu ce se petrece in jur,nu stau izolat intr-un turn .Si iata ca ieri il vad la TV pe Presedintele Romaniei iesind de la un restaurant si spunand ziaristilor ca traim vremuri de criza ,prin care sa trecem cu capul sus,cum trecea prin furtuna.Ca fiecare om este necesar sa-si poarte de grija ,sa nu astepte totul de la stat.Iar ziaristilor le-a reprosat ca au speriat oamenii,ca multi nici nu se mai uita la TV de frica stirilor transmise.Am fost surprins,fiindca de data aceasta sunt complet de acord cu ceea ce a spus un om politic de la noi.Sa avem grija de noi insine,sa nu asteptaam mereu ca altii sa aiba grija de noi,remarcand totodata frica/manipularea facuta prin mass media .Acum sa nu intelegeti ca il laud pe acel om politic pentru activitatea sa.Nici vorba!dar de data aceastaa sunt de acord in totalitate cu ce a spus ziaristilor.
Deci sa ne purtam singuri de grija,sa facem alegeri constiente,sa nu mai depindem prea mult /numai de altii ,sa ne trezim si sa fim creatori constienti inclusiv a abundentei in viata noastra!Depinde de fiecare dintre noi !
Si onorez intelegere/opinia fiecaruia ,chiar daca ar fi diferita!

Niciun comentariu: