Totalul afișărilor de pagină

vineri, 11 ianuarie 2008

Oglinda celor din jur

M-a preocupat sa inteleg cauza reactiilor noastre fata de cei din jurul nostru ,modul cum actioneaza fenomenul oglinda ,prin care anumite persoane intalnite sau de langa noi (la serviciu,in familie)actioneaza ca niste oglinzi si reflecta stari interioare ale noastre neacceptate de noi si ascunse,rani ale noastre de vindecat .De asemenea se reflecta si comportamente ale noastre de care nu suntem constieni sau probleme din copilarie pe care am vrut sa le uitam ,dar nu sunt rezolvate /vindecate.(ascunse ,in umbra noastra..)
Si am inteles si practicat,am rezolvat zeci de cazuri/probleme avute personal si este uluitor cum functioneaza,daca intelegi /constientizezi de fiecare data si stii cum sa procedezi.
Va dau un exemplu sa intelegeti cum functioneaza oglinda.Am intalnit o amica cu preocupari spirituale care imi spunea ca sotul ei o enerveaza mereu prin gelozia lui.Stiind ca atunci cand cineva te enerveaza/irita des cu un anume comportament problema este la cel enervat,am intrebat-o daca ea este geloasa.Mi-a raspuns ca nu ,ea nu mai este dar a fost foarte geloasa.Atunci i-am precizat ca ea a ascuns aceasta stare undeva in subconstient ,a dat-o la o parte ,dar nu a vindecat-o si sotul ei ii scoate la iveala ,o reflecta sa fie vindecata.Si va repeta aceasta pana se vindeca ,prin acceptare,recunoastere ,scoatere la suprafata si intelegerea ca daca iubesti neconditionat pe cineva nu ai dece sa fii gelos.Cand constientizezi aceasta dispare cauza su nu mai te va enerva sotul.
Nu de putine ori oamenii ascund traume din copilarie ,pe care au cautat sa le uite ,dar nu le-au vindecat si de multe ori chiar cauta apropierea cuiva care are traume asemanatoare ,chiar sunt multe casatorii de persoane cu aceleasi probleme ,care se reunesc cu cineva asemanator pentru a rezolva problemele.
De aceea cand cineva va provoaca in mod repetat starea de iritare ,cand nu va place ceva ,sa va aduceti aminte ca problema este la voi si nu la acea persoana ,care joaca un rol binecuvantat de a va ajuta sa constientizati ce aveti interior de vindecat /acceptat si nu sunteti constient,Si atunci nu mai reactionati ,nu-l mai judecati pe acel cineva care este oglinda ,respirati profund si constientizati situatia pentru a o vindeca.Incepeti de astazi ,fiecare are in jur persoane care ii pot supara des ,care va irita prin comportament.Iar dupa rezolvare ,persoanele respective fie dispar din contextul existentei voastre ,fie nu mai va supara comportamentul lor.
Cu pace si acceptare pentru toti si toate,
un standard c.c.

Niciun comentariu: