Totalul afișărilor de pagină

vineri, 29 aprilie 2016

Conectat la Divinitate/la Constiinta Eu Sunt din mine

 Conectat la Constiinta Eu Sunt din interiorul meu

Dupa ce am incercat toate caile,metodele de a ma conecta la Divinitatea de undeva din ceruri,dupa ce am fost in lacasuri bisericesti  si am facut numeroase rugaciuni,am descoperit ca nu functioneaza aceasta cale. Dupa ce abandonezi  caile dificile,efortul ,metodele si tehnicile spirituale /reguli facute de oameni,descoperi deodata ca  esti conectat la Sufletul tau,la Constiinta Eu Sunt din interiorul fiecaruia ,care astepta rabdatoare sa termini jocurile cu a cauta in afara ta ceva ce deja ai in tine.Deodata iti dai seama cine esti cu adevarat si totul se schimba ,dispar fricile si grijile umane si doar experimentezi in acum si aici viata ,in comuniune cu divinitatea ,cu Sufletul tau.
Doar sa Fim ceea ce suntem cu adevarat ,dincolo de minte si emotiile pe care le degaja mintea /gandurile ,care ne-au condus multe vieti pe planeta,sa traim  in prezent,fiindca numai prezentul este.Iar daca uneori suntem influentati de dramele si nelinistile celor din jur,sa respiram adanc si sa declaram din inima"Eu Sunt Ceea Ce Sunt si totul este in regula acum!"Apoi respiram adanc de cateva ori si observam ca starea noastra s-a linistit,echilibrat.
Deci sa nu uitam sa fim mereu conectati la Constiinta Eu Sunt din noi,oriunde ne-am afla,sa avem incredere in noi,in cine suntem si sa facem alegeri constiente,de creatori ce suntem!

  La Constiinta Eu Sunt Sa Fim Conectati !
 
     De Georgica S
 
Acasa ,in masina,la serviciu.oriunde zilnic va aflati
In nici un moment din viata voastra ,voi sa nu uitati  
La Constiinta Eu Sunt din voi ca sa Fiti conectati !
Iesiti din minte,in gandurile voastre nu stati blocati
Fiindca daca indelung procesati,nimic nu  rezolvati !
Conectati la Constiinta Eu Sunt,la divinitate,observati
Cum toate lucrurile devin clare si de viata va bucurati
Intelegeti ca totul este divin si pe altii nu-i mai judecati
Traiti constienti ca ingeri umani si in Noua Era intrati
Creati usor orice va place,vine la voi simplu ca meritati!
 

Niciun comentariu: