Totalul afișărilor de pagină

duminică, 5 ianuarie 2014

DESPRE COMPASIUNE

COMPASIUNE SI ONORARE!
Adesea aud/citesc despre preocuparea unor persoane spirituale  care,sunt preocupate intens de ceea ce fac ,sufera si ce n-ar intelege altii,care mai au inca reflexul de a-i salva ,de a-i corecta.In aceasta perioada este foarte important sa manifest compasiune,acceptare pentru toti si toate cele draga Georgica!Inclusiv pentru cei care lupta ,care se zbat sa salveze lumea!
Imi reamintesc ,compasiunea este acceptare neconditionata si incepe cu acceptarea neconditionata pentru persoana mea.Compasiunea nu inseamna mila ,nu inseamna parere de rau.Nu asi putea avea compasiune pentru altcineva ,pana cand nu o manifest pentru mine insumi.Cand am acceptare neconditionata de sine,atunci pot sa exprim compasiune pentru altii.Cu adevarata compasiune pentru ceilalti,nu mai incerc sa schimb nimic!Doar exprim opiniile mele,onorand pe ale altora!
STIU CA NU ESTE NIMIC CARE TREBUIE SA FIE SALVAT;este numai despre acceptare si onorare.Cand intelegi ca un cersetor,un handicapat si alte persoane cu diverse stari ,ele si-au dat situatia pe care o exprima,nu iti pare rau,ai compasiune si ii binecuvantezi,onorezi dumnezeul din ei pentru calatoria lor.Este modul in care acele persoane cauta raspunsul la intrebarea "Cine sunt eu ?"Accept si onorez chiar si activitatile razboinice si de poluare a planetei,chiar daca preferam altceva.
Compasiunea este despre intelegerea ca lumea /fiecare persoana este exact unde ar trebui sa fie acum!
Incetez sa mai incerc sa schimb alte persoane ,nu caut sa schimb lumea si stiu ca astfel lumea/alte persoane nu vor incerca sa ma schimbe pe mine!Daca ii accept si onorez pe ceilalti si ei ma vor accepta si onora pe mine!
De aceea am ales si am permis sa ma accept neconditionat pe mine insumi,sa manifest compasiune si astfel sa am acceptare totala,compasiune pentru toti/toate,fara a incerca sa schimb ,sa salvez ceva in lume!Fiindca totul este in regula/divin in toata creatia.Energia isi cauta rezolutia,constiinta evolueaza si nu exista haos!Exista doar lipsa de constiinta a unor persoane despre ce anume se intampla cu adevarat! Si accept si onorez !
Si fiecare dintre voi simte,alege si face cum simte! Accept,onorez pe fiecare!Mesajul a fost in primul rand pentru mine!

Niciun comentariu: