Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 7 august 2013

SPIRITUALITATEA SE INVATA,SE STUDIAZA ??

SPIRITUALITATEA SE INVATA, SE STUDIAZA ?


Mi se pare a fi o intrebare fireasca ,aceea privind modalitatea de a avea o constiinta inalta ,de a fi spirituali,daca se obtine prin invatare ,prin studiu indelungat,permanent . Din intelegerea mea de acum dobandita dealungul mai multor ani ,consider ca la inceputul trezirii sale,fiecare persoana a fost "atinsa" de mesajul unei carti sau al unei persoane.Si dupa aceea incepe cautarea ,studiul ,citirea mai multor carti care il atrag.Fiecare persoana are calea sa,etapa sa de evolutie si nu este de transmis un ghid general,valabil de urmat pentru toata lumea.Si eu si multe persoane la inceput am citit carti diverse,de autori din tara si din afara ,din orient si occident.Pana cand mi-am dat seama ,am simtit ce este potrivit pentru mine,am inceput sa am mai mult discernamant sa evit literatura toxica ,ce nu-mi folosea.Indiferent de calea urmata ,consinder ca fundamental este sa se inteleaga cine suntem cu adevarat si ca nu avem nevoie de intermediari intre noi si Divinitate ,care este conectata prin interiorul nostru,nu prin alte persoane sau diverse obiecte.Toate intelegerile se bazeaza pe intelegerea fundamentala a cine suntem,Eu Sunt,ca totul este in regula ,Divin in toata creatia ,ca viata este vesnica ,iar corpul fizic este o gazda importanta ,dar temporara pentru a avea experientele noastre pamantene.

Si cat invatam,studiem ,mergem la conferinte?La un moment dat observati ca nu vi se aduce nimic nou,ca sunt numai detalii ,nuante ale acelorasi invataturi si ca cititi sau mergeti la conferinte spirituale din obisnuinta ,din placerea de a fi in atmosfera respectiva.Si atunci este momentul sa intrerupem,deoarece a continua sa inveti ,sa studiezi nu face decat sa ne tina blocati in minte.Ori iesirea din minte care este limitata la cele pamantene unde a fost creata si conectarea la intuitie,la a simti din inima este o etapa esentiala in ascensionarea noastra.Mai mult cine continua sa studieze intens va ramane un student ,un discipol,ramane blocat in aceasta faza.Fiecare persoana va intelege cand sa se desparta de faza de studiu si permite sa experimenteze ,sa se exprime ca un Maestru.Teoria cu a deveni perfect ca uman este o himera ,o tinta miscatoare,nimeni nu este perfect!

Dragi prietene/prieteni au fost persoane dealungul istoriei umane care au ascensionat fara sa citeasca o carte,fara sa studieze,doar fiind una cu tot ceea ce este,contopindu-se cu tot si un exemplu in acest sens este RAMTHA.O carte deosebita a acestuia transmisa prin channeling este "Cartea Alba" din Ed For You,o recomand ,prin simplitatea comunicarii si ca are si o parte de dialog ,raspunde la intrebari .

Indiferent daca studiezi sau nu ,consider ca este important ca zilnic sa ne reamintim si sa traim in Acceptare,Iertare,Iubire si Recunostinta ,aceste patru cuvinte intelese si urmate ne aduc ...biruinta in dualitate ,Pe aceasta tema iata ,ca sa ne distram o exprimare in versuri;



Iertarea,Acceptarea ,Iubirea si Recunostinta

Am ales sa le manifest zilnic cu prisosinta

Sa le exprim pentru orice exista ca fiinta !

Eu am inteles,stiu acum ca in orice privinta

Totul este in regula,divin ,cu anume tendinta

In toata creatia si vezi asta daca ai o credinta

Si intelegi cine esti cu adevarat, o divina fiinta

Fara a judeca,critica pe altii si a lor neputinta

Ca nu ar fi la inaltimea ta intr-o anume privinta

Sau ca nu ar gandi,rezona cu tine ca stil,stiinta.

Iertarea ,Acceptarea,Iubirea si Recunostinta

Sunt patru cuvinte ce ne pot aduce biruinta !

Daca le traim zilnic acestea ,in deplina constiinta

Viata noastra se schimba miraculos ca divina fiinta!



Niciun comentariu: