Totalul afișărilor de pagină

joi, 15 noiembrie 2012

DESPRE PACAT

Cuvantul pacat se regaseste adesea in vorbirea curenta ,mai mereu auzi  ca "din pacate..." sau cineva care il categoriseste pe altul ca pacatos.Observ adesea persoane care sunt  sub povara  vinii,a pacatului,care ii apasa constient sau inconstient.Si oare exista ceva ca pacat?Declar acum fara ezitare ca  pacat este numai pentru  cine vrea si crede ca exista pacat si ca ar fi pacatuit!Si are in viata conform credintelor sale.
S-a vorbit de sute de ani de un asa numit pacat originar,ca toti oamenii ar fi mai mult sau mai putin pacatosi .Iar daca  cei din jur iti spun tot timpul ca esti intr-un anume fel ,inca de copil,chiar daca nu esti asa ,crezi si tu aceasta.Desigur oamenii pot avea anume fapte si trag consecintele faptelor sale.Dar a spune tot timpul ca pacatuiesti este un mod de a manipula oamenii prin frica  ,ca s-ar duce in iad daca nu urmeaza niste reguli.Si stiti ,la un moment dat dat oamenii care se considera pacatosi,spun la un moment dat ca nu mai conteaza ,ca tot merg in iad si chiar fac fapte reprobabile.Fiindca pacatul  naste alte pacate in acest fel.
Maestrii ascensionati repeta  ca oamenii au experiente de viata ,din care invata ,chiar daca unele experiente sunt in partea mai intunecata a lor.Si cel mai usor mod de a scapa de vina pacatului este sa te ierti pe tine insuti,sa eliberezi trecutul care te apasa.daca  persoana s-a iertat pe sine,va fi iertat de ceilaltii,iar Dumnezeu nu judeca deci era iertat oricum de divinitate.De retinut ca cei care se simt pacatosi si se plang de aceasta ,devin ca niste sugative energetice,se hranesc cu energia altor oameni,cu starea lor de victima.
NU EXISTA PACAT DECAT DACA CREDETI  SI VRETI ACEASTA IN VIATA VOASTRA! Nu avem nevoie de intermediari in a  ne ierta pe noi insine.Iertandu-ne pe noi insine pentru orice am considerat ca am gresit in trecutul nostru/pentru ce am numit pacatele noastre ,eliberam acea energie grea care ne apasa ,ne eliberam de frica ca cineva ne-ar judeca  pentru ceea ce am fi pacatuit.
Noi ca Fiinta ce suntem evoluam ,nu mai suntem cel din trecut ,de aceea un mod simplu de iertare de sine este si sa spui "Nu am fost eu.Cu adevarat nu am fost eu.Nu era EU Sunt cel care Sunt acum.Era doar un aspect al meu, o expresie deformata si veche a mea!"
In cele ce urmeaza am sa exprim sintetic acest mesaj in  versuri,fara  pretentii artistice;
                  Eliberarea de pacat  
                               de George S.                  

Ca sa fim liberi ,acum este important
Pe noi insine intai sa ne iertam instant
Dar nu in vechiul mod bisericesc,religios
In care umblam la altii ,rugandu-ne pios.
Adevarata iertare inseamna sa spui degajat
Nu am fost eu acela care atunci te-a suparat!
Arata ca mine,vorbea ca mine,dar nu eu eram
Nu eu am fost abuziv,nu eu atunci te bateam
Era un aspect,era ieri,nu era vorba de mine
De aceea nu mai car cu mine ceva ca rusine
Eliberez orice bagaj vechi,emotional,dureros
Le las de o parte si deodata ma simt noroco
De vechea programare,din matrice am scap
Si eliberat din lanturile pacatului,nu sunt vinovat!
Stiu acum ca,trecutul noastre poate fi schimbat
Declarand "Acesta nu-i trecutul meu" si s-a vindecat!
Nu exista destin,nu exista pacat,nu este separare
Decat daca voi credeti in toate acestea cu disperare
Fiindca nu va reamintiti ,ca ati fost fortati sa credeti
Vi s-a impus cu forta pacatul si ca in iad o sa mergeti!
Nu exista pacat ,este numai experienta pamanteana
Nu am fost eu ,Eu SuntCel ce Sunt,FIINTA divin- umana !


Stiu ca este cam socant pentru cei  religiosi ,care cred in pacat ,sa scrii asa ceva si onorez intelegerea lor.Dar acest mesaj este pentru cei care simt ca este  timpul sa trecem  de dogma,de destin/soarta ,sa fim  liberi ,sa ne manifestam ca fii si fiice de Dumnezeu ,ceea ce suntem cu adevarat.Pentru cei care se iarta si elibereaza pacatul din trecutul,din viata lor!Pentru ceilalti  acceptare ,compasiune ,respect alegerea lor!Fiecare face ceea ce crede,simte si  este in regula !










































Niciun comentariu: